Polityka zwrotów i reklamacji hurtowni odzieży damskiej my Luxe
1.Klient zobowiązany jest niezwłocznie po otrzymaniu towaru dokonać jego sprawdzenia w obecności kuriera i wnieść kurierowi zastrzeżenia odnośnie dostarczonego towaru oraz w ciągu 24 godzin poinformować Sklep mailowo na adres email info@myluxe.pl lub telefonicznie pod nr telefonu +48535485554 o stwierdzonych nieprawidłowościach, które mogą leżeć po stronie Sprzedawcy z obowiązkiem wykonania i przesłania stosownej dokumentacji fotograficznej pod rygorem uznania, że później opisane nieprawidłowości nie obciążają Sklepu.
2.W reklamacji należy podać: numer zamówienia(lub inne dane pozwalające je zidentyfikować),dane kontaktowe Klienta umożliwiające udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji
3.klient ma prawo do zwrotu kosztów wysyłki towaru do Sklepu jeśli wada nie budzi jakiejkolwiek wątpliwości co do wady fabrycznej z winy Sprzedawcy
towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Sprzedawca zwróci Kupującemu wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
4.Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę lub dotyczące zakupionych towarów można składać pisemnie na adres stacjonarny hurtowni lub mailowo na następujący adres info@myluxe.pl lub też telefonicznie z naszą infolinią pod numerem telefonicznym +48535485554
5.Zwrot towaru niezgodnego z umową(zamówieniem) lub wadą wynikającą po stronie sprzedawcy można odesłać
na adres hurtowni marka My Luxe Rzgów ul.Rzemieślnicza nr 35 95-030 Hala S boks nr 51,50A
Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt . Oznacza to, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem z towarem reklamowanym.
6.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania , a gdyby to nie było możliwe, to poinformuje Klienta o przebiegu rozpatrywanej reklamacji i czasie jej rozpatrzenia
.
7.Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
7.Sprzedawca informuje, że ma obowiązek dostarczyć towar wolny od wad ,a wszystkie towary sprzedawane w hurtowni internetowej i stacjonarnej są nowe,pełnowartościowe nie posiadające śladów użytkowania